Falsafah Pendidikan Kebangsaan

Pendidikan di Malaysia adalah suatu usaha berterusan ke arah lebih memperkembangkan potensi individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk melahirkan insan yang seimbang dan harmonis dari segi intelek, rohani, emosi dan jasmani berdasarkan kepercayaan dan kepatuhan kepada Tuhan. Usaha ini adalah bertujuan untuk melahirkan warganegara Malaysia yang berilmu pengetahuan, berketerampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai kesejahteraan diri serta memberikan sumbangan terhadap keharmonian dan kemakmuran keluarga, masyarakat dan negara.

Thursday 18 February 2010

GOL





18.02.2010...Setelah sekian lama tidak ada tiang gol di padang SMK Mengkuang, akhirnya pada hari ini, hasil usaha cikgu Fadzil dan para pelajar, kedua-dua tiang gol telah dipacakkan semula.
Para pelajar telah meberikan kerjasama yang baik. Terima kasih semua.
10.15pm












2 comments:

Anonymous said...

good evening everyone. I'm actually into shoes and I have been searching for the sake of that particular model. The prices due to the fact that the boots are approximately 320 pounds everwhere. But definitively I bring about this area selling them as a remedy for half price. I in reality want those [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will probably purchase these. what is your opinion?

Cikgu Farish said...

Hmm... no more stress I think..