Falsafah Pendidikan Kebangsaan

Pendidikan di Malaysia adalah suatu usaha berterusan ke arah lebih memperkembangkan potensi individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk melahirkan insan yang seimbang dan harmonis dari segi intelek, rohani, emosi dan jasmani berdasarkan kepercayaan dan kepatuhan kepada Tuhan. Usaha ini adalah bertujuan untuk melahirkan warganegara Malaysia yang berilmu pengetahuan, berketerampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai kesejahteraan diri serta memberikan sumbangan terhadap keharmonian dan kemakmuran keluarga, masyarakat dan negara.

Friday 16 February 2007

Congratulation and thank you


Thanks Selva, for inviting me to be one of the contributors for your blog. Congratulations for this new blog too. It indicates that you have got improvement in your ICT knowledge. (Music for congratulation)

1 comment:

Selva's blog said...

Thank you very much Farish. It has been a long time since I wanted to have a blog. I started to have interest in this when you had yours.
It is a good tool for us to share our experiences and thoughts. Apart from it it helps us to write spontaneously.
Thank you again for your time and willingness yo teach and share with me your ICT skills. Hope you will guide me and from there I can learn and improve my blog.
10q bro.
2.35pm 16022007